Sunday 28 September 2014

Pengedar Shaklee di Puncak Perdana Seksyen U10-Bukit Jelutong-TTDI Jaya Shah Alam.

Anda ingin mendapatkan produk Shaklee? tetapi masih tercari-cari pengedar Shaklee?
Disini saya ingin memaklumkan bahawa anda boleh membuat pembelian dengan saya.
Saya seorang penguna produk Shaklee juga seorang pengedar Shaklee yang sah . (SID no : 1079165)



Saya menyediakan khidmat penghantaran atau Cash on Delivery@ COD di kawasan sekitar Puncak Perdana Seksyen U10, Alam Budiman, Bukit Jelutong Seksyen U8, Seksyen U1 Politeknik Shah Alam, Seksyen U2 ..haha meriah, boleh lajak sikit lagi ke Kampung Budiman, Meru juga ya.

Jangan segan untuk hubungi saya bagi mendapatkan produk Shaklee, kerana saya berada berhampiran anda.

Bagi anda yang tinggal di luar kawasan liputan COD saya, jangan risau kerana turut menyediakan penghantaran melalui Pos Laju, GDEX atau City Link keseluruh malaysia. Walau dimana pun anda berada, anda juga boleh mendapatkan produk Shaklee daripada saya.

Sebagai seorang pengedar Shaklee, semestinya saya juga pengguna produk Shaklee. Takkan jual je tapi pengedar sendiri pun tidak menggunakannya. Saya hanya mengambil suplemen Shaklee sahaja, saya tidak campur dengan produk suplemen kesihatan yang lain yang kini terlalu banyak di pasaran. Saya juga pengedar produk Shaklee sahaja dan tidak menjadi pengedar untuk suplemen kesihatan yang lain.

Kenapa saya hanya fokus dan setia pada produk Shaklee sahaja, kerana saya begitu yakin dengan produknya yang dijamin selamat, berkesan dan semulajadi yang telah pun disahkan melalui ujian yang dijalankan. Produk Shaklee juga telah berada di pasaran lebih dari 50 tahun.

Saya sedaya upaya akan mengutamakan pelanggan saya dan akan memberikan consultation yang terbaik kepada pelanggan saya secara percuma. Exclusive untuk pelanggan yang membeli dengan saya sahaja.


Ingin mendapatkan produk Shaklee dari saya, jangan was-was untuk mengubungi saya .


Saya adalah wakil Shaklee [SID:1079165],
Untuk maklumat lanjut hubungi saya,
Sharifah Munirah Syd Ali**ira**
Call/Sms/WhatApp :0133196652
Email : shmunirah330@gmail.com
 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

No comments: